sobota, 27 października 2012

Łan dajrekszyn

Siema ! Dzisiejszy post będzie o tym powalonym łan dajrekszyn . Nienawidze ich ! Są beznadziejni , beznadziejnie śpiewają .. A najgorsze są "directionerki" .. Boże jak można takie coś lubić ! Beznadzieja ,beznadzieja  i jeszcze raz beznadzieja   ! -.- Tak i teraz "dajrekszonerki" hejtujcie mnie w komentarzach ♥ Uwielbiam takie komentarze <3 W każdym razie jestem hejterką i koniec . I już mnie Madziu nie zmienisz chociażby chciała . Nienawidze pokemonów ,które cały czas "o boszz ! jak ja loffciam łan dajrekszyn!" , "o boszzz! jaki nial jest słodki ! " <---- ża-ło-sne . Teraz dam wam link do jednego obrazka na kwejku i zaprzeczajcie sobie debilne directionerki .. Chociaż nie uda wam sie tego zrobić .. bo temu już sie nie da zaprzeczyć .. http://kwejk.pl/obrazek/902020/one-direction-straight-or-gay.html  no dalej zaprzeczajcie ! Dobra nie ważne to tyle na ten post . Dam wam jeszcze kilka zdjęć ;3 Bye ;***




5 komentarzy:

  1. nie znam ich ale nie wyglądaje za ciekawie :D

    zapraszam na nowy wpis Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę ich ! OMG! Totalna porażka ;c
    Nawet nie są przystojni !!!
    zapraszam ailatan99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podałaś ani jednego konkretnego argumentu, który potwierdza to, że twoim zdaniem 'są beznadziejni' (z resztą słowa beznadziejni użyłaś z 74590287 razy). Przez takie nietolerancyjne i zacofane osoby jak ty Polska nie umie się wybić. Co cię to obchodzi co lubią inni.. tak się składa, że directionerki są najzajebistrzą grupą dziewczyn jaką znam, ale ty nic o tym nie wiesz, bo masz dopiero 11 lat i wszystko według ciebie jest takie pokemonowe i beznadziejne. Jestem directionerką i 1D to najlepsze co mnie mogło do tej pory spotkać. Następnym razem jak powiesz, że coś jest beznadziejne znajdź jakiś argument. Z poważaniem, directionerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki debil >.< i co moge sobie używać tego słowa ile chce a ciebie mam daleko gdzieś co o tym sądzisz debilu. Przez takie nieogarnięte , i debilne osoby ajk ty Polska schodzi na psy , derectionerki .. żal,żal i jeszcze raz Żal ! Najzajebistrzą ? łot ? co ty powiedziałaś ? niedosłyszałam .. chyba najgłupszą ! -.- znalazłam nawet tysiąc.. moge ci wymienić jak chcesz dajrekszonerko głupia. Z poważaniem normalny człowiek .

      Usuń