niedziela, 28 października 2012

Ulubione ♥

Siema ! Przed chwilą próbowałam zrobić ten sam post ... -.- już byłam przy końcu dawałam tam 5 milionów linków ! to było męczące i oczywiśie debilny porypany komp musiał sie kurde wylączyć ! Jestem wściekła jak niewiadomo co !!!!!! -.- Dobra nieważne .. W każdym razie ten post o to będzie o moich ulubionych rzeczach , muzyce , ulubionych kolorach itp . Postanowiłam otagować  Lucy ♥ . A więc :
-Ulubiony kolor : limonkowy , morkski , błękitny , granatowy .
-Ulubione sporty : pływanie , siatkówka .
-Ulubione teksty : LOL , OMG , Nevermind , Whatever .
-Ulubione filmy : Kevin sam w domu , Titanic (i jakieś tam jeszcze ;d  )
-Ulubione piosenki : (nie będe dawała linków bo przed chwilą dałam ich miliard i więcej niezamierzzam ) Alice , We are the champions , E.T. , E.T. (cover pl.)
-Ulubione kanały na yt : Bunny_KouTV , MrVertez , ReZiPlaygames Again , Macfra84 , kolorowyvlog , GabuVlog .
-Ulubiony przedmiot : matma , plastyka , wf .
-Ulubione zwierze : kot ( Tofik ♥ )    To chyba tyle bo po tym co sie stało mam chęć rozwalenia laptopa .. . -.-     A więć Lucy czekam na odpowiedź ;))       Dam wam jeszcze jakieś przypadkowe obrazki ;** Bye ;3     





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz