piątek, 26 października 2012

Klamcy..

Siema ! :d Dzisiejszy post będzie o ludziach ,którzy nie potrafią mówić prawdy .. A więc spotkałam sie z takim czymś nieraz , i NIENAWIDZE TEGO ! Oni po prostu kłamią w żywe oczy ! Ale najbardzej uwielbiam jak ktoś mi klamie a ja znam prawde <megusta> :D Wtedy tak mi sie chce śmiać z tej żałosnej osoby xD Ale najlepsze jest to ,że mu sie zdaje ,że ja go słucham i mu wierze xD Tacy ludzie podnoszą mnie na duchu ;)) Bo wtedy wiem ,że są ludzi głupsi ode mnie xD ROTFL :3 Moj post nie będzie taki krótki oj nie martwcie sie :)) Dam wam jeszcze sposób jak rozróżnić kłamstwo od prawdy :) A więc :
1.Obserwacja- zadaj osobie (której zabardzo nie ufasz) pytania , na które może skłamać . Następnie patrz co robi gdy na nie odpowiada . Jak sie wierci , poprawia coś , wacha się nad ospowiedzią to znaczy ,że kłamie . Gdy siedzi spokojnie i nie odpowiada za szybko ani za późno i patrzy ci w oczy to znaczy ,że mówi prawde .
2.Pamięć - pamiętaj wszystkie głupie historyjki ,które ci opowiadał kiedyś ,żeby tylko mieć temat a gdy będzie opowiadał później o tym samym tylko zmieni niektóre fakty , to zawstydź go ! Zapytaj sie np. "Ejj ale przypadkiem twoja ciocia nie miała kota ,zamiast psa ??" - wtedy będzie zmieszany ..
3.Zignoruj taką osobę kiedy widzisz ,że kłamie tobie jak najęty ! No więc to tyle ;3 Ale za to dam wam jeszcze dzisiaj 2 posty ! :D     I jeżeli ktokolwiek to czyta to niech napisze w komentarzu co o tym sądzi ;))
Bye ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz